Αποσπάσματα από το ΗΧΩ Φλώρινας 2

Πρωτοσέλιδο Εφημερίδας ΗΧΩ Φλώρινας - 468Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (του Κωσταντίνου Τζέκη)
«Ώδινεν όρος και έτεκεν μυν», έλεγαν οι Αρχαίοι ημών πρόγονοι, που θα πει «Ήταν έγκυο το βουνό και γέννησε ποντίκι». Μ’ αυτές τις λίγες λέξεις, μπορεί να αποτυπωθεί η έλλειψη αποφασιστικότητας και διάθεσης, να ελεγχθεί το τροχαίο ατύχημα από τα συναρμόδια Υπουργεία… (συνέχεια)

Βασικές Έννοιες Μάρκετινγκ (του Σταμάτη Γαργαλιάνου)
«Μάρκετιγκ» είναι όλες εκείνες οι συστηματικές, μεθοδευμένες και προγραμματισμένες ενέργειες που σκοπό έχουν την αύξηση και διευκόλυνση της κυκλοφορίας και πώλησης των προϊόντων από τον παραγωγό στον καταναλωτή. Σε γενικές γραμμές το Μάρκετιγκ είναι η ικανότητα διερεύνησης και… (συνέχεια)

Το μήλο του γιατρού! (του Σπύρου Ηλιάδη)
Δυο νεαροί αγαπούσαν μια πεντάμορφη κόρη. Στα χρόνια που πέρασαν η κόρη δεν ενέδωσε σε κανέναν, κρατούσε ίσες αποστάσεις. Οι νέοι σπούδασαν ό ένας δικηγόρος και ο άλλος γιατρός, συνέχιζαν να βλέπουν τη κόρη με ενθουσιασμό και πάθος. Ο γιατρός τον τελευταίο καιρό δεν ένοιωθε… (συνέχεια)